Background Image

Gadżety

O gadżetach słów kilka

  • Dobór gadżetów
    Odpowiedni dobór gadżetów ma znaczenie

    Obdarzając nas zaufaniem, mogą Państwo liczyć na właściwie dobrany produkt reklamowy z odpowiednim rodzajem znakowania.
    W szerokiej gamie naszych możliwości oferujemy artykuły w zakresie od najbardziej konwencjonalnych jak m.in długopisy, ołówki czy przypinki po wyszukane i niesztampowe jak drewniane zakładki do książek, parasole czy przenośne pamięci w kształcie karty kredytowej.

    Każdy zaproponowany przez nas produkt reklamowy, spełnia odpowiednie normy jakościowe.
    Dokładamy największych starań, aby forma prezentacji firmy, poprzez nasze gadżety reklamowe, świadczyła o prestiżu Państwa marki.

    Wszystkie materiały stosowane przez naszą firmę są bardzo wysokiej jakości dzięki czemu nośnik Państwa reklamy jest trwały i odporny na uszkodzenia.


  • Techniki znakowania
    Techniki znakowania zależnie od podłoża

    Tampodruk - Technika umożliwiająca nadruk jedno lub wielokolorowego na większości materiałach o dowolnym kształcie. Brak możliwości druku kolorów z przejściami tonalnymi.
    Grawer laserowy - Technika znakowanie na zasadzie wypalania laserem w materiałach takich jak metal, drewno, galanteria skórzana. Kolor graweru wyznacza, barwa znakowanego materiału.
    Tłoczenie - Technika polegająca na wytłoczeniu projektu za pomocą metalowej matrycy, przeznaczona do znakowania produktów wykonanych ze skóry.
    Sublimacja - Metoda znakowania za pomocą prasy sublimacyjnej. Nadruk w kolorach CMYK
    Haft komputerowy - Haft projektu na tekstyliach. Maksymalna ilość kolorów - 15
    Sitodruk - Metoda znakowania jedno lub wielokolorowego wyłącznie na tekstylnych powierzchniach płaskich.
    Naklejka cyfrowa - Oklejenie produktu reklamowego zadrukowaną folią lub papierem samoprzylepnym w kolorach CMYK.

  • Przeznaczenie
    W jakim celu tworzy się gadżety reklamowe?

    Gadżety reklamowe są istotnym elementem identyfikacji wizualnej większych firm, aczkolwiek obecnie również małe przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na ich stosowanie głównie ze względu na niżej wymienione zalety:
    - Budowanie wizerunku marki
    - Istotny element kampanii reklamowej oraz akcji marketingowych
    - Utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
    - Identyfikacja artykułów biurowych wewnątrz firmy




Wybrane realizacje

Kliknij aby powiększyć.

Zobacz katalog

A w nim nasze najpopularniejsze produkty...
Zobacz katalog
MMS REKLAMA Katalog produktowy